Päivää kaikki!

Kouluhommia riittää ja personal business också.. Believe me!
Vanessa-kultaseni täyttää lauantaina 1 vuotta, joten pitää tehdä pieniä ostosteluja.
Meillä on koulujuttujen deadlinejä ja tenttejä tulossa, joten hommaa riittää joka tunnille vuorokaudesta...

Joten kivat jutut siirtyvät loppuviikkoon, anteeksi siitä. Tuntuu, että päähän ei mahdu enää kaikki tehtävät ja sitten alkaa unohdella über-tärkeitä.

Lopuksi vielä ihana kuva, ainakin omasta mielestäni :

2073478.jpg
Vanessa-bebis juuri tullut kotiin minun luokseni <3<3

Awwww... pieni pullero!!! <3<3<3

Talk to you later!

-K

ps. Don't be afraid to leave comments, I love to hear from you!!! =)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Translation:
Hello! I'm super busy with Vanessa-dog's 1yrs b-day coming up this Saturday, all the school deadlines and yet to come exams..

My head is exploding, seriously.. I feel like I have too much to remember that I forget the most important. So I'll post the good stuff later this week, sorry :/

This pic is so cute, I think. It's the day I got Vanessa and she's at our first own home. She's super-cute!! <3<3