Tänä vuonna ei syksykään ahdista:
1900680.jpg

1900683.jpg

Yummy...check out : Forever 21, Charlotte Russe & Wet Seal . Ja inspiroidu!

Olen ehkä outo, mutta yleisesti olen aina tykännyt syksystä. En ehkä loskaisesta loka-marraskuun vaihteesta tai pimeästä ja talvea puskevasta ilmasta, vaan syksyn luonnosta sekä sen väriloistosta, miten aurinko valaisee ja ilma on raikas.
Ei saa käsittää väärin; rakastan kesää... Olen mekko-ihminen ja varsinkin kesämekko-ihminen, mutta kun syksy joka tapauksessa tulee joka kerta niin olen oppinut pitämään siitä. Sitä paitsi joitain kesämekkoja voi pitää syksyllä vielä, lisäämällä vaan söötit sukkahousut, ja niitähän on tänä syksynä runsaasti saatavilla.

Pienenä piirsin paljon ja kerroinkin, että parasta inspiraatiolleni oli kun satoi. Olin ehkä 7v. Sulkeuduin syksyisin huoneeseeni 101 dalmatialaista teekupin(joka minulla on edelleen-kummitätini toi sen minulle Lontoosta. Se on aarre!)ja mahdollisesti lämpimien ruisleipien(eväsleivät)kera. Katsoin kun ulkona oli sumea syysvalo ja loihdin "taideteoksiani".

Nyt olen vanhempi toki, mutta pistän omassa kodissani jotain teetä, esim Viisasten Tee tai Uskollinen Ystävä hautumaan samaiseen dalmatialais-kuppiin, kietoudun vilttiin, levitän paperini ja muotilehteni ja alan suunnitella tai kirjoitella asioita. Ulkona on upea syksy taas.

Minä kannatan näitä! Mitkä ovat sinun syksysi inspiraatiot?

(these pics are from http://www.forever21.com/forlove21/default.asp)