Voi kohta on auttamatta syksy, syyskuu huomenna... Kyllä sen jo huomasi ulkona tänään, oli sellainen kirpeä ilma ja lehdet alkavat vaihdella värejään.
Itseasiassa tykkään syksystä kovasti, mutta ei oikein ollut kesää olleskaan, koska olin koko aika töissä ja muutenkin tuntui, että oli about 5 ihanaa, kunnolla kesäistä päivää.

I'm very excited...Huomenna alkaa koulu. Olen viettänyt kaksi välivuotta(en siis todellakaan lökötellyt, ensimmäisen vuoden olin jenkeissä töissä ja sitten tulin niin myöhään takaisin, etten ehtinyt keksiä koulua ja menin töihin)ja ennen en ollut kovin motivoitunut opiskeluissani. Kaikki oheistoiminta vei keskittymistä huomattavasti ja lukiossa tuntui jotkut tunnit hirveän puuduttavilta, mutta kun oli päättänyt saavansa lakin.. Uskoisin kuitenkin, että kun kyse on valitsemastani alasta ja kivasta sellaisesta, opiskelun pitäisi sujua. Ja olen vähän vanhempi, ja viisaampi. Ehkä.

Minulla on ollut ongelma vaatteiden valinnassa. On ihana päästä laittamaan itseään pitkästä aikaa... Olen jo liian pitkään hillunut kollareissa :D Mutta valinta on aina vaikea..ja kun peili ei ole todellakaan MINUN paras ystäväni.
Olen vähän päätynyt seuraaviin vaatekappaleisiin:
-musta tuubi-toppi H&M
-jotkut tum.siniset farkut
-kiva kuviollinen satiinihuivi, siniharmaa väriltään- löytö RobinHoodista
-mustat peep-toe pumpsit, joissa on valkoisia palloja -löytö Citymarketin alesta
-joku neuletakki ja takki...on varmaan kylmä aamulla..
Menen kohta penkomaan kaappia, koska pitää olla plan-B(ja C ja D ja E) jos aamulla ei tunnukaan siltä asulta.
Kuvia ei ole muuta kuin kengistä, koska patterit lataa edelleen(SAIN NE LATAUKSEEN :))
1869246.jpg
Huono kuva, mutta aivan ihanat kengät...Lupaan, että otan parempia ja myös aktiivisemmin kuvia vaatteista, myös päivän asuja on tulossa.
Kenkien myötä palaan iltapalan ja Plaza Kvinnan pariin...

Hyvää Yötä ja postailen varmaan huomenna illalla koulutiedotuksia!:)

Kram
-K