Arvaattekos jo ?

Kyllä, silloin kun minua masentaa niin minun on päästävä kiertelemään kauppoihin. Noh, ensin tosin uppouduin töihini koulussa ja sainkin sen päätyöni juuri valmiiksi(kotona hahmottelin omaa itsenäistä työtäni sitten).
Kävimme myös koulukaverieni kanssa hakemassa kiinalaista ja olinkin paljon paremmalla tuulella. Kiertelimme siis kaverini kanssa pari tuntia kaikissa kaupoissa ja ei nyt varsinaisesti tarttunut PALJOA mukaan, mutta löysin ihanan pitkän neuleliivin(jota olen salaisesti etsinytkin!) =)
1955758.jpg
This Pic Is From OnlySHOP

Se on siis tuollainen, mutta harmaa. Minun mielestäni kiva ja kaverini sanoi, että on ihan minun tyyliseni. HURRAA! Olin innoissani : Minulla on tyyli!!! ;D

Huomenna on etätyötä, mutta menen kouluun hakemaan papereita ja teen yhtä markkinoinnin esitelmää Ivana Helsingistä ja toivottavasti ehdin kangaskauppaan ja toiseen kauppaan, koska lähdemme ilmeisesti metsään yhden kouluprojektin tiimoilta rämpimään mieluiten valoisaan aikaan.. Pitäisiköhän ostaa saappaat siis ? :P

Kiitos ystävillisistä viesteistänne eiliseen kirjoitukseen liittyen! <3 En ole vielä kuullut mitään uutta tilanteesta, mutta voin vain uskoa ja toivoa parasta!

KRAM

-K