Keskiviikko jälleen...
Viikot menevät suhteellisen nopeasti, itseasiassa tuntuu, että vuosi vuodelta aika kuluu paljon nopeammin. Olen tässä jälleen lähdössä kouluun. Tänään on etätöitä plus yksi tunti iltapäivällä, joten ei ole NIIN tarkkaa milloin olla paikalla.
Olenkin siis hukuttanut itseni blogeihin, joten itse kouluun valmistautuminen ei ole edistynyt kovinkaan suuresti.

Tänään jos olen saanut rahaa, on käytävä ostamassa puhelin JA RUOKAA ;D Tekisi mieli myös varata kampaaja. En enää jaksa näitä hiuksia. Minulla on BHD aina! Minulla olisi suuri halu värjätä ns. luonnollisen värisiksi hiukset ja laittaa vaan raitoja siihen. Ihan vaaleat ovat usein niin teennäiset kun ne vähän aikaa ovat kasvaneet.
Minulla oli ihan kivat vaaleat kesän lopussa, niissä oli oman värisiä raitoja, jolloin ne olivat luonnollisemmat toki, mutta hiukseni kasvavat kovaa vauhtia(mikä ei kyllä latvoista näy, mutta juuresta kylläkin!)ja juurikasvu on nyt jo monta senttiä(tämänhetkiset keltaiset kutrini voitte bongata viimeviikon postauksesta)!
Jos nyt en ajattele rahaa vaan väriasiaa, niin voisin hyvinkin pistää hiukseni ns.tumman vaaleiksi, mutta olisiko se kovin tylsä ? Minulle on monta kertaa sanottu, että olen onnekas, koska vaaleat sekä tummat sopivat minulle yhtä hyvin, mutta entäs jos omaväri ei sovikaan ja onkin ihan tylsä ja mitäänsanomaton.
TIEDÄN TIEDÄN, maailmassa on isompiakin ongelmia! Mutta kampaajareissut ovat sen verran kalliita, että ei huvita pulittaa pettymyksestä 70€. Tuntuu meinaa vähän nyttenkin, että rahat menivät kankkulankaivoon, kun kävin kampaajalla elokuun puolivälissä ja nyt en kyllä enää väitä, että hiukseni ovat kivat.

Ja koska aion pitää hiukseni pitkinä vielä jonkun aikaa, olisi helpompi, ettei hiuksia tarvitse jatkuvasti värjäillä.
Oma värini ei ole ihan mikään maantienharmaa vaan siinä on punertavaa, mutta en jotenkin osaa olla punapää, joten luulen, että haluaisin taittaa sitä tummaavaaleaa sinne kylmään suuntaan.

1951477.jpg1951478.jpg1951480.jpg
All Pics Are Originally From Google


Tässä kuvia siitä millaista väriä tarkoitan, en kuitenkaan ole kenenkään noiden ihmisten näköinen, joten se, että sopiiko se minulle on tietty mysteeri.
(tämä jumiutui nyt jotenkin, eikä anna minun poistaa noita kursivointia...kummallista ;D )

Vad tycker ni ? Should I Do It ??


Kram

-K