Ulkona pamahtelee raketit. Pitää ymmärtää itsensä aina välillä uusiksi, että EI ole uusi vuosi.
Uusi koti uudet kujeet, I guess ja uudenlainen kulttuuri vaikka saman maan sisällä muutinkin.

Tänään päälläni oli uusi paita Lindexiltä, legginssit ja uudet mustat kengät. Kuvaa har jag inte koska en ole laiskamatona jaksanut ladata pattereita. Isovanhempani vierailivat kaukaa etelästä luonani hetkisen ja jatkoivat matkaa jonnekin vielä kauemmas. Sohva piti tulla mukana, mutta kohtalo ei suonut...nyt siis jostain sohva :'(

Muutossani tulin tulokseen, että minulla on paljon vaatteita... Ei liikaa, mutta paljon ja koska en todellakaan käytä kaikkia, tahi ole koskaan käyttänyt.(Pitää ymmärtää yksi asia minusta; ostan vaatteita koska tykkään miltä ne näyttävät). Voisin ajatella myyväni vaatteita jossain...kirpparilla tai netissä...
Kirjoitin lähinnä tämän, jotta muistan ruveta projektoimaan asiaa..

Yhtenä aamuna tuli yhtäkkiä yllättävän kylmää, ja itken asiaa, koska olen ostanut vaikka mitä kivaa ja mekkoja jne.. En vielä haluaisi siirtyä pitkiin ja peittäviin...
JIIHAA TÄNÄÄN OSTIN UUDET SAAPPAAT !! ( HUom! mm..ostin muutakin, BAD GIRL!! Köyhä opiskelijaelämä häämöttää, tai velallinen tulevaisuus... ) Olen kauan himoinnut niitä ja tänään menin ostamaan lenkin jälkeen kahvia ja koiran-naminami-purkkiruokaa ja saappaat olivat TARJOUKSESSA!!! Ja eikun tili sileäksi.

Aiheesta toiseen. Olen erittäin onnellisesti käyttänyt apteekista ostamaani Cliniderm-tuotesarjaa ja olen tyytyväinen siihen. Moni sanoi, että se kuivattaa ellei ole todella rasvainen iho, mutta Me Lik-e <3
1866389.jpg

Kello on taas ties mitä...Se siitä TERVEEN UNIRYTMIN luomisesta. Maanantaina alkaa koulu (HIPHEIIII) ja treenaus jatkuu (olen pari viikkoa muuttanut ruokailutottumuksia, vaikka sorruinkin molemmilla viikoilla pizzaan, sekä lenkittänyt joka päivä itseäni sekä koiraa siihen päälle). Huomenna pähkäilen vaatteita ekalle kouluviikolle, any ideas ??

Puss

Love -K