Tänä aamuna minun koneeni meni lukkoon. Virukset söivät ilmeisesti käyttöjärjestelmäni tjsp..
Koneella minulle tärkeintä olivat loppujen lopuksi koirani kuvat... Viis muista. Olin lievästi paniikissa koko päivän; mietin jo kaikenlaisia keinoja ja miten maksan uuden koneen ja saisinko elvytettyä kameran muistikortin JOTENKIN, mutta onneksi lähipiiristäni löytyi PELASTAJA!
Hän pelasti koneeni, korjasi sen ja pelasti kuvani. Kaikkea ei voinut pelastaa, mutta minulle luvattiin, että menetetyt ohjelmat voidaan löytää vielä.
Tämän postauksen omistan kiittämällä ja kumartamalla tuota hienoa ihmistä, joka ei tiedä kuinka paljon minua auttoi! KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS!! Tarpeeksi en sinua voi ikinä ylistää tai kiittää!

Myöskin on sanottava, että hyvää päivää kuinka kaipasinkaan konettani 2h jälkeen jo! Olen niin addiktoitunut käyttämään tätä ja istumaan koneella kaiken aikaa. Valitsen varmaan koneen tv:ni ohitse.

Tuparini eivät loppujen lopuksi olleet mitä halusin niiden olevan, ihanat kaverini toivat kuoharia(joka on namnam hyvää!!!)ja karkkia(myöskin namnam!!!)ja meillä oli kyllä kivaa. Mutta minun mieltäni varjosti stressi minkä koin koneen vuoksi, ja olenhan maininnut(???), että myös typerä puhelimeni on rikki, joten se on seuraavana ostoslistalla...OPISKELIJABUDJETILLA, minun tuurillani juurikin näin!
Mutta tiedän, että joudun järjestämään vielä tupareita, koska esim edellisen asuinpaikkani kaverit eivät ole vielä ehtineet kylään, joten eiköhän tule olemaan kivatkin vielä?!

Tästä vähitellen siis palautellaan konettani omakseni, mutta tärkeintä on, että se toimii ja netti toimii...

PussPuss
-K

ps. ja hyvää yötä! Minä olin partyparty tänään, mutta kuten sanoin, ei ollut fiilistä.. Nyt syön Subia kotona :D