Hejssan!
I'm sry, meni myöhään tämä postaus. Tämä päivä on ollut hullunmyllyä. Aamulla oltiin koululla ja sitten lähdettiin toiseen kaupunkiin pitkiin ja puuduttaviin avajaisiin. Sitten takaisin koululle ja oli tutoreiden ohjelmaa. Onneksi oli sitten kivaa juoksentelua ja hyppelyä kuin lapsena konsanaan. KYLLÄ, minä tyylikkäästi korot upoten nurmikkoon.
Kun pääsin joskus neljän jälkeen vihdoin kotiin niin piti raahautua kauppaan, lenkille Vanesssan kanssa ja tehdä ruokaa. Sitten meinasinkin nukahtaa. Koulussa tapaamieni ihmisten kanssa päätettiin mennä illalla istumaan ihanaan kahvilaan ja siellä istuttiin ja puheltiin sulkemiseen asti. Sitten piti vielä jutella kadun kulmassa TUNTI.
Lopuksi pääsin käyttämään koiraa jälleen ulkona ja nyt olen vihdoin viimein tässä.
Mutta pääasia, hauskaa oli ja tapasin tosi mukavia ihmisiä :)

Argh, minulla on ikivanha patterilaturi, se ei taida toimia. Pitää ostaa uusi. Ei siis kuvia tänään. Ehkä huomenna, kunhan ei mene näin myöhään. Huomenna pitää vielä mennä KAHDEKSAAN kouluun. USCH!!!

Anteeksi supertylsä lyhyt postaus, olen rättipoikki ihan tosi. Kaikki jännitys kai on purkautunut näin siis...Olen oikeasti jännittänyt tosi pitkään ihan kaikkea. Olen tyhmä pikkuruisista stressaaja. Se on ensi uuden vuoden lupaus, lopettaa tyhmät pikkuruis-stressaukset.
How was your day ? Aloittiko kukaan tänään koulua?
Huomisiin ja öitä!

Puss och kram

-K