Jostain syystä ajattelin mahdollista otsikkoa ja päässäni alkoi soimaan vanha No Doubtin biisi Sunday Morning...ja sehän tälle tulikin otsikoksi, vaikka kello onkin jo yli viisi..
Noh heräsin tänään klo 13oo. Olin laiskalla päällä ja näin mukavia unia, joten miksi nousta.. Nyt olen sitten viitisen tuntia vältellyt kotitehtävien tekoa... Ja välttely jatkuu.

Tänään kirjoitukseeni liitän tähtien tyylejä:
1887323.jpg
This Picture Is From www.peoplestylewatch.com
Mitä tykkäätte tästä huivi laukussa tyylistä? Ja kuka taitaa heistä sen parhaiten?

Itse olen aina tykännyt huiveista, yhtenä päivänä kirpparilla oli aivan upeita huiveja, mutta minulla ei ollut käteistä ja ostokset jäivät tekemättä.

1887335.jpg
This Picture Is From www.peoplestylewatch.com
Kukas näistä omaa parhaan asukokonaisuuden käyttäen kuitenkin samanlaista höyhenliiviä ja mustaa? Mitä olette muuten tästä höyhenliivi-trendistä? Missä käyttäisitte tällaista liiviä?

Olimme eilen kavereideni kanssa viettämässä iltaa, mutta otimme rauhallisesti. Päätin kyllä jättää kultalonkeron, vaikka ihan hyvää onkin, pois listoiltani, koska hampaani kipeytyivät yhden jälkeen ihan hillittömästi.
Olen hieman huolestunut nilkkani kivusta. Eilen koko nilkka pisti vastaan, kun yritin juosta. Eli minun on siis vaan passattava juoksulenkit hetkeksi. Yhyy :((( Juuri kun aloin nauttia joka päiväisestä juoksuhetkestä.

Nyt minun on kyllä painuttava tekemään vaateteksti-kooste, ruotsin tehtävät sekä suunnittelemaan työessu ja jotain taiottava ruoaksi tänään. Jääkaapissani oleva salaatti ei näytä enää normaalilta.. Ja unohdin eilen ostaa kurkkua!! Tahtoo takaisin kesäaukioloajat, eli sunnuntaina kauppa auki!

Palaillaan!
Puss

-K