Tänään on harmaata, mikä on ihana mukavaa, koska saa maata koiran kanssa sängyssä hyvällä omalla tunnolla. Olisi varmaan jotakin töitäkin tehtävänä kouluun, mutta ajattelin ottaa relasti näin aamun.
Tulevan viikon juttuja minulla on sohvan löytö ja osto! JIPPAJEE! Vihdoinkin, ärsyttää kun joutuu istumaan nurkassa katsomassa tv:tä(olen mukavuudenhaluinen!) ja ajattelin käydä ostamassa eräitä kaavoja(tein mielettömän kaavalöydön paikallisesta kangaskaupasta)ja ehkä ostaa kangasta ja ruveta toimimaan! :)

Jalkani on myös parantunut, ainakin itse olen sitä mieltä, joten maanantaina lähden lenkille kokeilemaan miten se nilkka kestää.
I'm excited! Löysäilyä onkin jatkunut nyt pari viikkoa, typerä jalka :(

Juttelin aamulla mummoni kanssa puhelimessa, aloin ikävöidä jälleen pk-seudulle ja hänen luokseen lukemaan Feminoita "mummon tee"-kupin ääressä. Olen alkanut punnitsemaan opiskelu-siirto-ajatustani. Jos asuisin siellä päin, voisin olla useammin mummoni kanssa ja myöskin nähdä suhteellisemman paljon enemmän sukulaisiani, jopa äitiäni ja myöskin useammin. Täällä käy ehkä kaikki, kerran siinä 4ssä vuodessa, jona opiskelen.
Olen kuitenkin myös aikamoinen kotikissa ja rakastan viettää aikaa isovanhempieni kanssa.

Olenko ihan nolo? :D

1906118.jpg
This Picture Is From Google

Tämän kuvan lisäsin vaan huvikseni tekstiini. Rakastan Marc Jacobsia ja minusta nämä mainokset ovat vain niin hauskoja, jos nyt joku syy pitää olla.
Olen harkinnut muuten Victoria Beckhamin kirjan ostamista, koska kuulin joltain, että se olisi oltava. Onko näin?

Muistakaa muuten kaikki, PR tänään subilta klo 19!!! Tiedätte missä minä olen silloin siis, nurkassa :D

PussPuss
-K