Suluissa avautuminen:

[Olen hyvin hyvin murtunut markkinoiden jälkeen..(Päätimme luokan kanssa kerätä varoja luokallemme, voi mutta valitsimme ilmeisesti väärän ihmisen tiimiimme...) Olen joutunut olemaan tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi tulla toimeen.. Koko markkina-aika oli emotianaalista väkivaltaa, KUVITELLA! Hän haukkui kaiken mitä teimme tai olimme tehneet, vaikka hänen valmistamiaan(huom! meitä oli 3 tyttöä ja 1 poika, juuri hän on HÄN)tuotteitaan ei edes myyty. Hän lähti RUOKATAUOLLAAN tekemään muita projektejaan 2,5tunniksi(obviously this person doesn't sleep; he has 10 000 little projects and he's never tired and he puts us down because we don't have that much time) ja jäimme keskenämme myymään asioita.. Ja loppujen lopuksi hän vaatii lähes kaiken rahan, prosentuaalisesti... Koska hän oli ostanut esim kuumaliimapyssyn, koska ajatteli, että sitä tarvitaan ja myös muita tällaisia, koska niitä mahd. tarvitaan, eli tuhlasi yli 200€ !!! Ja me joudumme pistämään rahamme hänen uusiin mittalusikoihin ja kuumaliimapistoileihin!

En edes jaksa välittää tuosta aiheesta sen enempää, pitäköön rahansa!!! Mutta olen aivan maissa kun minua kutsutaan kerta toisensa jälkeen jollain alhaisella tavalla.. Olen mm. ollut ruma, sian näköinen sekä kokoinen, vaikea ihminen, käsityötaidoton ja vielä piirrostaidoton... En myöskään osaa ostaa kaupasta mitään oikeita asioita jne...]

Tänään koinkin tarpeelliseksi surffailla mm. Asoksen sivuilla mielialaa parantaakseni ja katsokaa kuinka ihanan kollaasin sain aikaan... Ei syksy vielä olekaan niin kylmä, eh ? =D

1975671.jpg
These Pics Are From Asos.com

Anteeksi negatiivisuuteni, välillä vaan herää kysymys SATC:n kakkoskauden innoittamana :
Are All Men Freaks ?

Mitä teille kuuluu ? Viettävätkö jotkut lomaa koulusta nyt ?

Minä menen peiton alle, olen ihan jäässä kun joutui kökkimään paikallaan 9tuntia.

Puss

-K