Ihana Juliet made my day! Hän palkitsi blogini "I love your blog" -award:lla. KIIIIIIITOS KIIIIIITOS KIIIIIIITOS ja kumarrus! Näin vasta ihan keltanokkana blogimaailmassa harhaillessa on aivan mieletöntä, että joku tykkää! Vielä kerran kiitos Juliet!!

1970302.jpg

Palkinto ei kuitenkaan tule yksin, eikä pidäkään.. Se pistetään eteenpäin muille 7:lle ihanalle blogille. Laitan palkinnon säännöt tähän englanniksi:

The Rules:
1. The nominated is allowed to put the picture on their blogs.
2. Link to the person who awarded you.
3. Nominate seven other people and link to them.
4. Leave a message on their blogs to make them aware that they're nominated.

My award goes to these:

1. Just Add Your Style

2. No Fashion Victims

3. MouMou

4. Bredouillement

5. Fashionweek

6. Kenza

7. Alisa

 

Juliet-dear, I would give it back to you too, I love your blog! <3

Puss&Kram

-K