YAY!!! Vapaa lauantai!

Useimmat koulukaverini ovat lähteneet kotipaikkakunnilleen, mutta itseasiassa : tämä on nyt minun kotini! Ja olen ihan hyvällä tuulella vaikka joudun oleskelemaan noin viikon yksin, koska saan siivota, pestä pyykkiä monta koneellista(eli lakanat), olla koiran kanssa, omistautua tenttiin lukemiselle ja muille kouluasioille...

Minun pitäisi saada uudet housut. Juu, tiedän, olen ostellut vaikka mitä, mutta minun parhaat ja ihanimmat farkkuni alkavat jo osoittaa eläkkeelle siirtymisen merkkejä.. Yhyy..

1975775.jpg
This Pic Is From GinaTricot

Kohta alkaa Hannah Montana, joka jäi amerikasta minun tavakseni ja olin ihan tosi iloinen kun se alkoi Suomessa(katsoimme jenkkilän perheen tyttösten kanssa sitä aina ja kun katson sitä nyt niin muistan mukavia hetkiä ja jutteluita). Se on minun outo lauantainlastenohjelma... Miksi sitä liikaa aikuistuisi =P

Postailen myöhemmin lisää, nyt kun kerta on aikaa!!

Kram

-K