En voi väittää itseäni kovaksi kirjojen lukijaksi, toisin kuin esimerkiksi kaikki muut sukulaiseni ovat! Mutta, koska muoti-tyyli-vaatteet-kengät-asusteet-jne ovat suurin "paheeni", huomaan tuhlaavani kuussa vähän liikaa rahaa muotilehtiin.
Minä olen ehkä petturi kotimaisia lehtiä kohtaan, mutta luen lähinnä kansainvälisiä lehtiä. Useimmiten ruotsalaisia tai amerikkalaisia. Tykkään siitä, että lehti on chunky, elikä ISO ja siinä on puolet mainoskuvia. Rakastan mainoskuvia! Vielä asuessani kotona, vuorasin seinäni muotimainoskuvilla, nyt se tuntuisi oudolta.

Innostuin kirjoittamaan tästä aiheesta, koska tänään postiluukustani oli kolahtanut VB:n kirja! Ah <3 Hiemanko olin onnellinen saapuessani ruokiksella kotiin. Ja minä tykkään siitä jo nyt ihan älyttömästi, en malttanut pistää sitä alas ollenkaan. Tiedän, että VB ei todellakaan ole kaikkien mieleen, mutta minäpä olen ollut aina vähän outo ;P Minulle VB ja SJP ovat sellaisia(minä kai saan mainita heidät samassa lauseessa?), että oli miten oli, heitä en vaan kyseenalaista. Sitä paitsi tämän kirjan layout on ihan todella yummy!
1949971.jpg
My Bibles

Tässä ei ole todellakaan kaikki lehteni, hih. Tässä ovat lehdet(plus 2 kirjaa), joita luen tällä hetkellä. Tuo Sex And The City-kirja kertoo kaikista jaksoista, tuotannosta, puvustuksesta, näyttelijöistä ja se on todella mielenkiintoinen. VB:n kirja on siis brand new minulla ja se on uudempi painos. Ok, näistäkin lehdistä kaksi ovat sisustuslehtiä, mutta sisustuslehdet ovat myöskin täynnä herkullisuuksia, vai?

1949970.jpg
Yöpöytäni kasa

Tässä ovat yöpöydälläni olevat kirjat, siinä on ruotsalaisista suunnittelijoista, ns. uusista nimistä, kertova kirja, Chanel-kirja, upea Icons of Fashion, (jossa on kaikkia eri tyyli-ilmiöitä koko 1900-luvulta!)ja Nykin kaipuuseeni kirja täynnä New York Cityä. Plus pari Bertiä nostalgian vuoksi sekä Diva, joka on hyvin mielenkiintoinen, mutta hieman outo, kirja. Nämä kaikki ovat kirjastosta, mutta Icons of Fashion olisi ihan kiva omistaa itsekin. Osan olen toki lukenut jo, mutta palautan ne sitten yhdellä kertaa... Olenhan laiska.

Mitä te luette? Oletteko hyviä lukijoita? Luetteko mielummin suomalaisia lehtiä vai ulkomaisia?